Βάλε 700 ευρώ στην τσέπη με LPG
11/09/2017
Η απόσβεση στο υγραέριο είναι απλή
03/10/2017
Προβολή όλων

«Αθάνατο» το LPG με σωστό service

Όλα τα συστήματα του αυτοκινήτου -και ειδικά όσα έχουν να κάνουν με τον κινητήρα- θα πρέπει να υπόκεινται σε τακτικούς ελέγχους μετά τη μετατροπή σε υγραέριο, προκειμένου να λειτουργούν σωστά, αλλά και να δίνουν τη δυνατότητα στο μοτέρ του οχήματός μας για μέγιστη απόδοση.

Καθαρισμός μπεκ ανά 20.000 χιλιόμετρα

Κάθε 20.000 με 25.000 χιλ. (ανάλογα τον κατασκευαστή) θα πρέπει να αντικαθίστανται τα φίλτρα υγραερίου της παροχής και του πνεύμονα. Επίσης, τα μπεκ τύπου ηλεκτροβαλβίδων που τοποθετούνται από τους περισσότερους εγκαταστάτες θα πρέπει να ελέγχονται και να ρυθμίζονται κάθε 15.000 χιλ. ή μια φορά τον χρόνο τουλάχιστον.

Σε περίπτωση που δε γίνει ρύθμιση, κάποιοι κύλινδροι του αυτοκινήτου πιθανόν να λειτουργούν με φτωχό μείγμα, με αποτέλεσμα αύξηση θερμοκρασιών και φθορά του κινητήρα. Από την άλλη, τα μπεκ τύπου βενζίνης μετά την τοποθέτηση δεν χρειάζονται καμιά συντήρηση, εκτός και εάν πάθουν κάποια βλάβη.

Θεωρούνται τα καλύτερα μπεκ, κάνουν καλύτερο ομοιόμορφο ψεκασμό και μπορούν να τοποθετηθούν σε όλα τα συστήματα LPG, αλλά έχουν μεγαλύτερο κόστος αγοράς.

Ρύθμιση βαλβίδων στα 30.000 χιλιόμετρα

Αρκετά αυτοκίνητα ειδικά τα περισσότερα ιαπωνικά διαθέτουν ρυθμιζόμενες βαλβίδες, οι οποίες με τη χρήση του LPG, φθείρονται περισσότερο, σε σχέση με τη βενζίνη. Στα περισσότερα αυτοκίνητα που διαθέτουν ρυθμιζόμενες βαλβίδες, προβλέπεται έλεγχος από τον κατασκευαστή ανά 30.000 χιλ. Όταν όμως χρησιμοποιούν LPG, απαιτείται ρύθμιση των διάκενων των βαλβίδων το πολύ κάθε 30.000 χιλ., διότι μειώνεται ο χώρος καύσης και κατά συνέπεια η ιπποδύναμη του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα την υπερθέρμανση και φθορά του κινητήρα. Σε περίπτωση μη ρύθμισης ο κινητήρας καταστρέφεται (φλάντζα κλπ).

Όταν διαπιστώνετε ότι:

• Πέφτει η ιπποδύναμη του αυτοκινήτου (φαίνεται αισθητά στις ανηφόρες).
• Στην ανηφόρα το όχημά σας δυσκολεύεται στο ξεκίνημα.
• Στο ρελαντί τρέμει το αυτοκίνητο αρκετά, το καταλαβαίνει κανείς στον λεβιέ ταχυτήτων.
• Πιθανή υπερθέρμανση.

Είναι σημάδια ότι οι βαλβίδες χρειάζονται ρύθμιση.

Το νου σου στο σύστημα ψύξης

Επειδή για την τοποθέτηση συστήματος υγραερίου γίνεται παρέμβαση στο σύστημα ψύξης του αυτοκινήτου και επειδή πόλοι εγκαταστάτες χρησιμοποιούν πλαστικούς αντί για μεταλλικούς συνδέσμους, επιβάλλεται να ελέγχετε την στάθμη στο σύστημα ψύξης (παγουράκι). Σε περίπτωση που διαπιστώσετε αδικαιολόγητη πτώση στάθμης, απευθύνεται σε έμπειρο μηχανικό ή την αντιπροσωπεία. Εάν απαιτείται, αντικαταστήστε τους πλαστικούς συνδέσμους με μεταλλικούς.

Το LPG με λίγα λόγια…

• Η τοποθέτηση υγραερίου είναι συμφέρουσα και ασφαλής λύση.
• Το υγραεριοκίνητο αυτοκίνητο, απαιτεί επιμέλεια στην συντήρηση από εξειδικευμένο τεχνικό, σε βαθμό μεγαλύτερο από ένα αυτοκίνητο που καταναλώνει μόνο βενζίνη.
• Το σύστημα υγραερίου και το αυτοκίνητο θα πρέπει να συντηρείται από έμπειρο μηχανικό.
• Προσοχή στους μη ειδικούς τεχνικούς καθώς και στους υποτιθέμενους έμπειρους τεχνικούς.
• Σε καμία περίπτωση δεν καταστρέφεται ο κινητήρας, εάν συντηρείτε σωστά.

Πηγή: autotriti.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.